W każdej chwili możecie napisać na maila pomoc@axelfhu.com.pl , a najlepiej skorzystać z komunikatora umieszczonego na tej stronie lub zadzwonić na numery :
pozwoli to Państwu skontaktować się z nami w celu:
udzielenia pomocy instalacyjnej
udzielenia pomocy wdrożeniowej
udzielenia pomocy awaryjnej
Pomoc udzielana jest w godzinach od 7:00 do 17:00 zgodnie z napływaniem zgłoszeń.
W sytuacji awarii poza godzinami pracy naszego biura prosimy:
jeśli posiadają Państwo aktualną umowę serwisową z opcją serwisu poza godzinami pracy biura i w weekendy to prosimy o telefon na podany w niej numer serwisowy , można też pisać maila lub użyć komunikatora. Podczas kontaktu należy poinformować o posiadanej umowę.
Prosimy przygotować informacje: NIP firmy , e-mail , telefon kontaktowy, nazwisko i imię osoby odpowiedzialnej za kontakt
jeśli posiadają Państwo aktualną umowę serwisową BEZ opcji serwisu poza godzinami pracy biura i w weekendy to także należy zgłosić potrzebę serwisową , należy mieć tylko świadomość że udzielona pomoc będzie odpłatna.
Prosimy przygotować informacje: NIP firmy , e-mail , telefon kontaktowy, nazwisko i imię osoby odpowiedzialnej za kontakt
jeśli NIE posiadają Państwo aktualnej umowę serwisowej prosimy o kontakt w godzinach pracy biura, lub
opłacenie pomocy przy pomocy PeyPal i po otrzymaniu potwierdzenia prosimy o kontakt – za pomocą komunikatora umieszczonego na naszej stronie podając numer potwierdzenia, opis problemu – najlepiej z zdjęciami.
Przed połączeniem prosimy o pobranie oraz zainstalowanie jednego z dwóch programów pomocniczych:
Jeśli nie posiadają Państwo aktualnej umowy serwisowej, a potrzebujecie Państwo pomocy, prosimy o zrealizowanie płatności za serwis przez użycie poniższego apletu.
Po uiszczeniu opłaty prosimy o informację na nasz komunikator umieszczony na tej stronie